
Roman Pawlowski (MBA & M.Sc.)
München
Berufsausbildung
Master of Science (M.Sc.), Sales Management
Berufserfahrung
03.2021 - heuteLead Customer Success Management
infinIT.cx GmbH06.2018 - 12.2020Head Of Customer Experience
Wirecard Communication Services06.2017 - 05.2018Customer Service Manager
Wirecard Bank11.2012 - 06.2017Customer Operations Manager
Helly Hansen Deutschland GmbH09.2012 - 11.2012Business Development (Fleet Advisor) at BMW / TTR
BMW München / TTR06.2011 - 04.2012Junior Product Developer
OSRAM09.2010 - 12.2010Customer Service - Consultant
LOT Polish Airleins S.A.10.2009 - 08.2010Erasmus Exchange (Portugal)
Universidade do Minho07.2009 - 10.2009Casino Service
Harrahs Hotel (Nevada, USA)08.2008 - 06.2009Strategic Customer Service Specialist
Krajowy Rejestr D?ugów S.A. (Member of ACCIS)02.2007 - 07.2008Marketing Specialist & Sales Support
Dun and Bradstreet Poland Sp. z o.o.
Sprachkenntnisse
Deutsch
FließendPortugiesisch
GrundlagenEnglisch
FließendPolnisch
Muttersprache